پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

پیام مدیرعامل محترم هتل المپیک برای میهمان هتل

استراتژی های هتل المپیک بر سه اصل استوار است:
۱. دروغ نمی‌گوییم
۲. از هر راهی درآمد کسب نمی‌کنیم
۳. به میهمان “نه” نمی‌گوییم

پیام مدیرعامل محترم هتل المپیک برای میهمان هتل

(مهمان نوازی سنت ماست) که گویی اینبار سنت شکنی کرده و با به کارگیری تمامی استانداردها و رعایت نکات علمی و بهداشتی در مواجهه با این مهمان ناخوانده “ویروس کرونا” به آن نَه گفته و با امنیت خاطر بیشتر از همیشه به استقبال میهمانان عزیز خود می رود.
این مجموعه‌ی زیبا و خاطره ساز طی ماه های گذشته با اخذ گواهینامه هتل سبز در راستای حفظ محیط زیست قدم برداشته و با ارتقاء سطح خدمات خود پس از دوره بازسازی، با داشتن امکانات مختلف مانند مجموعه‌ی ورزشی شامل سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، زمین چمن مصنوعی، رستوران های ایرانی و فرنگی، چایخانه‌ی سنتی، کافی‌شاپ درفضای لابی و محیط روباز به همراه نمایشگر LED در خدمت میهمانان خود می باشد.
مدیریت و کارکنان این هتل نام آشنای پایتخت که محل برگزاری بسیاری از رویدادهای ورزشی و علمی در سطح ملی و بین المللی‌ست، باتمام وجود می‌کوشند تا میزبانی قابل اعتماد و لایق برای میهمانان داخلی و خارجی باشند.

 

نظرات کاربران :

دیدگاه شما

آخرین اخبار